In familie

Well, well…iata ca a trecut si Pastele si am revenit pentru putin timp pe aici:) Sunt destul de ofticata pentru ca nu stiu ce are laptopul meu si nu pot scrie cu diacritice:( si sper sa nu ma injurati, nu va dura mult. Evident ca se va vorbi despre Paste si tot ce a fost saptamana asta.

Pentru minele Pastele nu prea conteaza ca eveniment religios, sunt asaltata de toate datinile, obiceiurile si povestile, insa nu prea ma incanta. E drept, ca povestea lui Iisus este fascinanta, tocmai de aceea este si greu de crezut, insa nu despre credinta mea este vorba in acest articol. Ci despre faptul ca pentru mine Pastele este asociat cu familie si caldura. De mica, am fost crescuta cu impresia ca aceasta sarbatoare este sobra si ca nu te poti distra ca la Revelion, umbland pe strazi si facand spectacol. Atmosfera de petrecere exista, bunadispozitie nu dispare nici de Paste, numai ca de data aceasta toate se petrec in casa, fara a privi ochiul curiosului, pentru a pastra acel aer sobru caracterisitic acestei sarbatori.

Acum, fiind libera sa imi aleg cum doresc eu sa imi petrec Pastele, am fost surprinsa sa vad ca nu vroiam decat sa il fac cu familia. De obicei, la varsta asta, orice ocazie de a sta departe de parinti si a te duce cu prietenii in cluburi sau mai stiu eu unde, nu se rateaza. Insa, de data asta, nu mai era la fel. Nu ma incanta deloc ideea de a ramane singura si de a-mi petrece Pastele cum vreau eu. Din aceasta sarbatoare si invataturile din copilarie, nu am ramas decat cu caldura si atmosfera specicifca regasite in familie, sentimente pe care nicaieri in alta parte nu le gasesti. Familia apare pe primul loc, poate chiar si niste mici semne de maturizare:)

A fost o sarbatoare placuta, m-am simtit bine, am fost si la biserica, lucru pe care l-am facut de dragul altora, nu pentru mine, insa stiam cat de important este pentru altii, asa ca am renuntat la vanitatea mea si am lasat de la mine. Potrivit invataturilor, acest tip de atitudine este cel mai bun in aceasta perioada. Cu cat cresti mai mult, cu atat incepi sa descoperi si sa apreciezi adevaratele valori, sa intelegi ce inseamna o familie, si mai ales, sa o iubesti asa cum e ea, si cu bune si cu rele.

Nu avem decat o singura familie, nu putem fugi de ea, nu o putem nega,putem insa sa luam ce este bun si sa invatam, pentru ca modelul familiei este si cel pe care il vom crea propriei noastre familii. Langa cei dragi, langa cei pe care ii iubesti si te iubesc, toate par mai bune, lumea pare mai frumoas si viata mai usoara. Langa cei dragi inveti sa iubesti o familie si sa faci parte din ea, inveti sa te iubesti pe tine si pe ceilalti pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce esti, pentru ce ofera, pentru ce reusesti sa oferi tu!

Lasă un comentariu