Umor „Monden”

Umorul are multe forme, iar Romania este o tara care are nevoie de umor ca de aer. Cand nu mai ai nimic, cand esti dezorientat, iar tara se duce de rapa, nu iti ramane decat facut hazului de necaz. Iar la asta, suntem cei mai buni. Ne ironizam de fiecare data cand avem ocazia, diversele personaje politice, „vedetele” umflate parca peste noapte cu pompa, chiar si presedintele tarii, cele mai neaose personaje sau marii business meni.

Marti seara, Prima Tv, ora 21:00 a inceput noul sezon din mult asteptatii „Mondenii”.  Si pentru ca particip la concursul SuperBlog 2008, organizat de PcNews, pentru a doua proba, am avut de ales intre mai multe emisiuni ale  postului Prima Tv si de „bloguit” intens. Asa ca am ales sa scriu un articol despre Mondenii.

Interesant este faptul ca, pana in seara de marti nu am apucat niciodata sa vizionez o emisiune a lor, cap-coada. Nu am avut timp, si cred ca nici tragere de inima. Am mai vazut mici momentele de ale lor, si nu m-au deranjat, insa nici nu m-au atras, asa cum o faceau, pe vremuri, Vacanta Mare. Dar am gasit in aceasta etapa a concursului si am ales sa ma uit. As fi putut, mult mai simplu, sa aleg Cronica Carcotasilor, dar la ei m-am uitat prea mult, incat am ajuns sa ma satur.

So, ziceam de „Mondenii”. Asa cum am mai spus, nu am reusit niciodata sa vad o emisiune intreaga. Insa cultul „mondenilor” exista si am fost pusa la curent cu noile lor glume, de catre multi indivizi din jurul meu. Dar nu am putut sa nu remarc lipsa actorului ce reusea, cu mare maiestrie, sa il imite pe Becali. Unde este, si mai ales, de ce nu mai este printre mondeni? Devenise deja un brand, si de multe ori, numele Mondenilor era asociaa imediat cu Dragos Stoica. Vazand asta, am cautat pe internet, si am tot citit diverse articole care sustinea ca, de fapt, nu s-a inteles la bani cu Prima Tv.Hmm, asa sa fie oare sau pur si simplu era satul de a juca si imita aceleasi personaje mediocre si lipsite de stralucire ca Becali sau Mitica de la Liga? Razi, glumesti, dar uneori te mai si saturi de acelasi rol fara esenta. Desi, ca si actor, era de nota 10!

Ok, sa revenim la „mondenii” de acum. Primul lucru pe care vreau sa il remarc este ideea geniala pe care au avut-o cu „mini Boc”. Cred ca asta a fost cea mai simpatica faza din tot show-ul, impreuna cu o Elena Basescu, destul de „tacuta” si rasfatata. Insa, ei stiu sa asigure momente comice din toate domeniile, nu numai cel politic.

Asa ca fetele de la Indigo au fost si ele ironizate pentru iesirea isterica pe care au avut-o in America, cand erau in stare sa se dea si cu capul de pereti pentru a castiga respectiul concurs. Gluma cu Romanica, ca marca de prezervative, mi s-a parut una care a minimalizat Romania la maxim, desi nu este o rusine:).

Basescu, Banel, Andreea Esca, Naomi, Piturca,  Doroftei, Poponet, Stelian Tanase, Dinescu au fost „vedetele” acestei editii de umor bun, simplu si accesibil, ce te face sa te destinzi si sa razi atunci cand te apuca jalea cand vezi ce se intampla in jurul tau. Actorii buni, insa putini, poate ca ar trebui imbogatit peisajul.

Daca am sa ma mai uit? Cu siguranta, tocmai si-au castigat un nou telespectator, pentru ca intr-adevar au umor, si unul de buna calitate. Nu sunt geniali tot timpul, dar sunt amuzanti si te fac sa vrei sa ii mai vezi.

Creativitatea, imaginatia si jocul bun al actorilor sunt punctele forte ale acestei emisiuni devenit „brand”.

Un răspuns la „Umor „Monden”

Lasă un răspuns

