Pe unde mai umblăm vara asta

Vara asta m-a prins dându-mi licenţa şi terminând odată şi odată cu o parte din stres:). Este o zi de duminica, ora 2:30 noaptea. Deşi stau la birou lângă geam şi e larg deschis, nu se simte pic de adiere de vânt. Mă simt ca în saună, prin urmare nu pot adormi, deşi sunt destul de obosită. Printre nenumărate dorinţe, una din ele a reapărut: să mă apuc de scris, sa fac mai activ acest blog. În scurt timp, voi pleca spre mare, deci sigur vreo două săptămâni nu voi scrie. Dar sper ca după vacanţă să pot aplica câteva din ideile pe care la am în legătură cu scrisul.

Tot în vara asta nu am prea stat pe acasa, m-am bucurat de frumuseţile din Sighişoara, un loc unde mi-am dorit de foarte mulţi ani să ajung. Şi recomand cu căldură acest loc pentru toată lumea. Te binedispune cu atmosfera medievală, oamenii mereu veseli şi străzile pline de turişti, gata să stea de vorbă la terase până spre miezul nopţii. Centrul vechi este o bucurie pentru vizitatori, care oferă cu adevarat acel feeling medieval, de cetate.  În această zonă există multe locuri de cazare şi restaurante, terase, unde te poţi simţi bine. E drept, ca dacă este 12 noaptea, ai pofta de o ingheţată la terasă, oferta restaurantului Vla Dracul, cotat a fi unul de lux, te dă gata. Arome destul de rar întâlnite, cum ar fi turta dulce si fructe exotice, te pot răcori într-o seara fierbinte. Dar cu siguranţă vei face un duş rece când vei vedea preţul pe porţie(3 cupe). Mai exact, pentru 2 ingheţate la cupă servite la terasă, plateşti puţin peste 50 ron. Da, şocant. Aerul de Sighişoara îţi cam goleşte portofelul, seara eşti euforic, ziua esti mai realist.

Dar nu îngheţata este punctul de atracţie, pe mine m-a frapat preţul exorbitant., ci arhitectura oraşului, muzeul şi cetatea în sine, aerul proaspăt, cerul înstelat pentru care îţi rupi gâtul uitându-te noaptea şi oamenii ospitalieri şi prietenoşi. Din păcate, nu am putu merge în timpul festivalului, dar cu siguranţă, voi încerca să ajung la una din ediţiile următoare.

În rest, vara caniculară mă toropeşte, încă mă mai bucur de vacanţă, până voi găsi ceva de muncă şi voi intra la master. În altă ordine de idei,abia aştept să văd Inception. Am văzut Sex and The City 2 şi mi s-a părut destul de slab, parcă nici poantele nu mai erau aşa de multe sau amuzante. E drept, sunt câteva peisaje drăguţe, la fel şi outfit-urile, dar cam atât. Recomand After.Life, un film destul de ciudat cu Liam Neeson şi Christina Ricci. Mă bucur de muzica electronică la miez de noapte şi sper să apuc cât mai multe evenimente în următoarea perioadă, ca Sunwaves.

Vara este un anotimp jucăuş, în care nu prea ai nimic în gând decât mare, nisip, bere rece, distracţie…vacanţă.

Lasă un răspuns

