Da, încă mai cred în blog

Astăzi am citit un post pe blogul unei foste colege de facultate şi i-am dat dreptate.  La ce ne mai foloseşte blogul dacă toată ziua ne putem expune ideile într-un mod rapid şi oricând pe Facebook sau Twitter? Acum 3 ani, aveam un blog pe alt domeniu, eram foarte entuziasmată şi nu puteam să nu scriu cel puţin o dată pe zi. E drept că şi timpul liber de atunci îmi permitea. Dar în ultimul an cred că pot număra pe degetele post-urile de pe blog. Nici nu ştiam de Facebook sau Twitter(ştiam, dar nu reprezentau nici un interes).

Acum lucrurile s-au schimbat, odată cu apariţia social media, nimeni nu mai are timp. Toată lumea s-a învăţat să caute pe Facebook, sa scrie 140 de carcatere pe Twitter, sa dea tiny-url şi tot asa. Totul mic, scurt, lipsit de personalitate. Pe de altă parte, măcar de ar fi folosite aceste instrumente într-un mod folositor. Dar dacă foloseşti social media ca să anunţi că mănânci, dormi sau bei este doar risipă de timp pentru toată lumea. De aia, nu prea mă înţeleg aceşti pasionaţi de social media când le spun că da, nu postez zilnic, nu mă uit zilnic şi viaţa mea e frumoasă.

Blogul îl consider mult mai important şi un instrument de self-branding mult mai important decât Facebook sau orice alt instrument de social media. Blogul este oglinda pură a personalităţii tale, a caracterului tău şi gradului de profesionalism în domeniul în care activezi. De aceea, ar trebui să scriem mai des, să ne preocupe mai des acest aspect. Şi să nu uităm că încă mai există oameni care trăiesc din blogging, sunt experţi şi au înţeles foarte bine ce poate aduce un blog dacă ştii să îl foloseşti în favoarea ta.

2 răspunsuri la „Da, încă mai cred în blog

  1. Eu văd blogul mai mult ca un spaţiu unde se poate exprima şi exersa spiritul creativ, unde sunt postate idei abstracte, şi mai puţin un mijloc de comunicare a ştirilor. Personal, îl folosesc în ambele sensuri pentru că-mi place să scriu şi nu sunt o fană a twitter-ului.

  2. @mazgalica: Da, Twitterul este destul de restrictiv cand vine vorba de exprimare, nu e un loc unde sa postezi decat informatii scurte. Si eu cred ca blogul trebuie sa fie un loc unde iti poti exersa creativitatea. Eu mai mult pt asta il folosesc.

Lasă un răspuns

